2018. január 8., hétfő

Elindulás

kb. 2006-7-ben találkoztam először a lekvár fogalmával, jött egy sugallat, no meg egy vödör szilva, h próbáljam meg. Akkoriban csak barátoknak ajándékba osztogattam, és mikor gondoltam, h na, tegyük hivatalossá, akkor kissé eltántorítottak, ilyenre, h lekvár és szörp nincs besorolás v adószám v vmi hasonló. Szép lassan le is álltam a készítéssel. Eltelt kb. 2-3 év, újra készítgettem, esküvőnkön a köszönő ajándék is, a nekünk legkedvesebb lekvár volt, mentás eper. 
Majd megint teltek az évek s a gyes utolsó éveiben újra nekifogtam, de most a szörpöknek. Olyannyira bejött, h most a helyi rendezvényeken - adventi forgatag, vigasságok, tökfesztivál, levendula napok - szerény mennyiséggel, de ott vagyok. 
Családom segít a beszerzésben és a kollégáim a meosok. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése