2021. május 19., szerda

Fermentált pezsgős fenyőrügy üdítő

Idén sok fenyőrügyhöz jutottam, így lehet kísérletezni is belőle. Ilyen a következő is: 


Hozzávalók:

  • 1 l-es üveg, nekem 2db 7dl-es lett végül
  • 1 marék fenyőrügy
  • 4 szál citromfű, nekem ennek hiányában rozmaring
  • 4 szál menta (15-20cm)
  • 1 citrom felének a leve, a másik fele karikázva
  • 1ek cukor
  • 1 csipet só
  • 1 l tisztított víz v felforralt lehűtött víz

megmosott növényeket az üvegbe rakjuk. 

Többi hozzávalót az 1 liter tisztított vízhez adtam s ráöntöttem a rügyekre, lefedtem, és tálat tettem alá. 

4 napig érleljük, majd mehet be a hűtőbe. 

 

Forrás: Gödér Éva - TECS facebook csoport 

1 megjegyzés:

  1. azoknak biztosan nagyon ízlene, akik a tonikot is szeretik, nekem nem jött be

    VálaszTörlés